Tractaments habituals

1.-Infiltracions amb Anestèsics Locals (AL) dels punts Trigger   dolorosos a nivell subcutani o a la fàscia muscular  dels músculs afectats.  Per la Síndrome de dolor miofascial de diferents localitzacions; Coll, zona dorsal, lumbar, extremitats inferiors. ( solen efectuar-se 2 o 3 sessions)

2.- Infiltració Epidural  per via Lumbar, Dorsal, o Caudal pel tractament dels quadres de  lumbociatàlgia moderada/severa o per quadres de Sd. de Canal espinal Estret o Claudicació neurògena. Consistent amb la injecció de anestèsics locals   (+/-) corticosteroides (CE) al espai epidural, en la proximitat de la lesió i amb l’objectiu de aconseguir un efecte analgèsic i antiinflamatori potent a la zona afectada. ( solen efectuar se 3 sessions)

3.- Infiltració  (+/-) Rizolisis del  nervi facetar articular ( ram medial) de les articulacions de la columna Lumbar, Dorsal o cervical. Es pot injectar un Anestèsic local +/- corticosteroides o bé efectuar se una lesió parcial per radiofreqüència d’aquest nervi sensitiu  ( Rizolisis) ( solen efectuar se 2 sessions)- Control ecogràfic o per Rx-escopia

4.- Bloqueig Regional endovenós amb anestèsics locals +/- guanetidina.  Indicat pels quadres de distròfia simpàtica–reflexa o Síndrome de dolor regional complexa ( solen efectuar se de 3 a 5 sessions).

5.- Infiltració del Nervi Supraescapular i bloqueig 3 en 1 de l'articulació gleno-humeral (espatlla) amb AL +/-CE  : Nervi que dona sensibilitat a la major part de la espatlla i que  es troba afectat freqüentment si hi ha patologia del maneguet dels rotadors o de l’articulació de l’espatlla en general.  Es solen efectuar dos sessions i el bloqueig es fa amb control Ecogràfic o Neuroestimulador.

6.- Infiltració de les diferents articulacions (injecció intra-articular de AL +/-CE, Ac Hialurònic)  afectades per Osteo-artrosis o artritis: Genoll, Espatlla, Maluc, Turmell, amb control ecogràfic o Rx amb contrast.

7.- Infiltració de diferents nervis/plexes, perifèrics cranials o no    afectats per neuropaties de diferents orígens.: Nervi Occipital, Safè, femoral-cutani, plexe braquial, lumbar, etc.